Thursday, December 29, 2011

分手創傷後遺症?

好多人在分手之後喜歡係面子書留下留言話自己好沮喪,要生要死刀子插大俾。。。過多一排收拾心情后,就會寫要積極生活,活得比對方好,唔好浪費光陰,甚至詛咒對方被10個艾滋病患者輪奸。。。這一切只為自己好過,覺得舒服。

其實能抒發自己心情係件好事,唔好收埋收埋,大聲叫出嚟!其實我想講係你想點,無人比你自己更加清楚。我相信當你分手的消息傳出之後,會有好多朋友安慰你,給你好多訊息開解的説話,但自己能否聼得進又係另外一件事。身為朋友的我地,除左給你安慰與開解就係接受你的選擇。你要繼續對他念念不忘,還是報復,或者繼續作踐自己墮落下去,或而邁向新的目標有個新的開始,這些都係你的選擇。

對於我嚟講,我係唔會理你的選擇,我只會支持你。你要報復?請便。你要對他念念不忘,還要刀子插大俾,我唔會阻你。你要放低之前邁向前面,我會在你旁邊陪著你。只想要你知,無論你咩決定,我都會支持,但最緊要,你唔好後悔你的決定。

No comments:

Post a Comment